نیستی ولی ...

خدایاشکرت

1397/4/2 15:08
نویسنده : شادی زندگی
814 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم گل

بلاخره بعد از حدود دوهفته یه خبر خوشی شنیدیم همه مون خوشحالیم ( بابایی جونت ، مامان بزرگت بوس ، خاله جونیت و در آخر مامانیت ) ایشالله این سر اغاز خبرای خیر دیگه ای باشه عبادت از همه دوستان نی نی وبلاگ که بهمون دعاکردن هم نهایت تشکر رو دارم گل با اینکه مشکل اصلی حل نشده ولی لنگه کفش هم در بیابان نعمتیست ...

خدا جونم ممنون که هوای بنده های گناهکارتو داری عبادت

از این روزا بگم برات عصاره وجودم ...  دیروز طولانی ترین روز سال بود ومن به امید اینکه شما ایشالله زمینی بشی ینی به نیت شما باز شروع به خوندن قران کردم روزی ده صفحه واااااااااای که نمیدونی چه آرامشی داره ( الان حدود چن ساله که بیشتر ماه های سال رو روزی یه جزء میخوندم ولی تو دوسال اخیر ، نذر داشتم یه سال هر ماه ختم کردم و بعد اون سال دیگه خیلی به خوندن قران وابسته شده بودم همونطور ادامه دادم بدون هیچ نذری فقط واسه آرامش و سلامتی و برکت و... خدایا شکرت که منه سرتاپا تقصیر رو قابل میدونین و قسمتم میکنین ختم قران روعبادت البته دو ماه یکبار ختم میکنم این دوره روهم به نیت عصاره وجودم شروع کردم ) وامروز هم یه خبر خوشی که در انتظارش بودیم رسید ، بابایی جونت هم دارن امتحان ها رو میدن منم که ارشد قبول شدم البته نتایج خیلی وقته اعلام شده ولی دل و دماغ نوشتن نداشتم خطا اینروزا سخت میگذره ولی فندوقم سخت میگذره نمیمونه که ... فقط با خدا باید رازو نیاز کرد .

خدا جونم ممنون که هوای ما رو داری خیلی دوستداریم گل

فندوق جونم هر جایی که هستین مراقب خودتون ، فکرتون ، ذکرتون باشین بوس

از طرف شادی زندگیتون بغل

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
3 تیر 97 18:55
خبرای خوبتون مبارک باشه
خوش به سعادتتون بابت همنشینی با کلام خداوند . ما رو هم دعا کنید .
خواندن روزانه قرآن زندگی رو جهت دار می کنه و همه کارها با برنامه و نظم و انضباط پیش میره و مخصوصا واسه شروع زندگی روزمره با قرآن فواید بسیاری ذکر شده . منم روزانه عادت دارم میخونم ولی نه بقدر شما . فقط روزی 2 صفحه صبحا میخونم . آرامآرامآرام
شادی زندگی
پاسخ
سلامت باشین التماس دعا هم از شمادارم ، محتاجیم به دعا............ بله خوندن قران حتی اگه متوجه معنی ومفهوم هم نشیم ( که من اونطورم ) واقعا ارامش میده به من که بنده سرپا تقصیر بیش نیستم اینطور بوده ... اخه شما فرزند دارین شاید منم نی نی دارشدم ایشالله همون دو صفحه رو هم نتونم بخونم ( ولی ایشالله سعادتشو داشته باشم واسه خوندن )عبادت      گلآرام
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 13:18
حتما نی نی که بیاد و بزرگ بشه با دیدن این همه مهربونی با خودش میگه تو بهترین مامانی
شادی زندگی
پاسخ
مرسی از نظر فوق العادت عزیزم ایشالله که زودی بیادگلآرام
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
5 تیر 97 14:47
توکلت به خدا باشه خدا هوامونو داره...محبت
عجب شیرینی خوشمزه ای دلم خواست...
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم بابت امیدواریتون گل جاتون سبز دوست خوبم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 16:39
💞💞💞💞
💕💕💕
💞💞
💕
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 تیر 97 18:57
انشالله مشکلات تون زود حل بشه و جای خودش رو به خوشی بده.
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم لطف دارینآرام ایشالله دعام کنین
مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 21:38
انشالله که زندگیتون پر باشه از خبرای خوش😍😍
چه کار خوبی میکنین که قرآن میکنین التماس دعا داریم ❤❤❤🙏🙏🙏
شادی زندگی
پاسخ
ممنون بابت دعای خیرتون گل محتاجیم بدعاآرام
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 20:50
به به چه شرینی هایی
نوش جون
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم جاتون سبزگل
مامان صدرامامان صدرا
8 تیر 97 9:09
سلام شادی جان ما اهل تبریز و ساکن تبریزیم❤
شادی زندگی
پاسخ
به به پس همشهری هستیم ماهم ساکن تهرانیمآرام
مامان زهرهمامان زهره
13 تیر 97 15:04
عزيز دلم از خداي بزرگ مي خوام هرچه زودتر خبراي خوبي بشنوي.
شادی زندگی
پاسخ
ممنون بابت دعای خوبتون دوست عزیزمگل