نیستی ولی ...

آخرای پاییز

1397/9/21 16:33
نویسنده : شادی زندگی
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جانانم محبت

خیلی دلم تنگه خیلی دلم گرفته خیلی دلهره دارم ... از طرفی هم دلتنگ شمام قربونت برم چه شکلی هستی دخمل نازی هستی یا پسمل جذاب کدوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فرشته

امروز بد جور حالم گرفتس خودمم نمیدونم چمه بی حوصله

یلدا رو هم اینطور که بوش میاد تنهام ... باباجونت که به احتمال صددرصد ماموریته به مامان بزرگ نازت گفتم ایشونم گف که بهار خاله نازت کلاساش چون اخر ترمه فشردس ... پس ازاین قرار اوناهم نمیتونن بیان یا باید من پرواز بگیرم برم وبرگردم یام که تنها باشم راضی

من عاشق شب یلدام ... دوس دارم میز یلدا بچینم کنار کساییکه دوسشون دارم ودوسم دارن باشم ... چقد ذوق داشتم چه برنامه ها که نریختم ولی خوب انگار قسمت نیست ... فینگیلم اگه شما بودی دیگه تنهایی معنی نداشت حتی اگه کسی هم نبود ما با هم بودیم کلی هم خوش میگذروندیم غمناک

جوجه جان جان جانان فرشتهدر همه حال بدون دعا گوتم خدا عاقبت بخیرت کنه عبادت

دوست داریم 

مامان جون و بابا جون 

....... این عکسای فصل خزون هم سوپرایز خاله جون نازه بوس ........

مرسی خواهر جونم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
16 دی 97 20:14
دست خاله جون درد نكنه عكساش زيباست 
 
شادی زندگی
پاسخ
مرسی عزیزم اره خودم که عاشق عکساشدم ستاره