نیستی ولی ...

افطاری به مناسبت ماه تولد همسر عزیزم

1397/3/8 9:58
نویسنده : شادی زندگی
632 بازدید
اشتراک گذاری

ثمره ی عشقمون منتظر

گفته بودم شاید ، که دوروز دوشنبه وسه شنبه واسه بابایی جونت برنامه دارم آرام که دیشب اولیش خداروشکر عالی بود ( البته منهای دو موضوع ) رفتیم کافه رستوران کام کافه که شوشوجونم هم خیلی فضاشو غذاهاشو پسندید جای همه هم سبز وعلی الخصوص جوجه طلاییمون فرشته که همونجا هم یادش بودیم .

عموت دیشب رسیده بود ولی چون ما تو رستوران بودیم و واسه دونفر رزرو کرده بودیم این شد که زود برگشتیم تا عموت اومدنی خونه باشیم به محض رسیدن به خونه دیدیم که ایشونم رسیدن رفتیم داخل پارکینگ که عموت به پسر عموت اسکوتر برقی 10 اینچ گرفته بود باباییت هم سوارش شد کلی خندیدم خنده بعد هم شام پختم عموت خورد و کمی تی وی دیدیم وچون همگی صب کار داشتیم لالا کردیم ساعت 00 :00 خواب

الانم که دارم مینویسم براتون اومدم سرکار البته با 21دقیقه تاخیر ، عموت هم که رف تا کارشوانجام بده بابایی جونت هم برگشت خونمون و داره از تلگرام بهم پی ام میده تو دسکتاب هم جواب ایشونو میدم خسته همم واسه فینگیلم مینویسم راضی ( الهی من فدات بشم جوجه خوشملم بوس )

امروز هم که کلی برنامه داریم در اصل امروز تولد اصلی بابایی جونته ، کارای زیادی هس که فردا تعریف میکنم مفصل ، عکسای دیشب رو هم نمیذارم چون هنوز رونمایی نشده حتی تو اینستا هم نذاشتم میخام همه رو با هم بذارم تشویق

پسندها (9)

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
9 خرداد 97 23:56
سلام گلم
انشالله بسلامتی و همیشه ب خووووشی😍😍
ممنون که ب وبمون اومدی بانو جان
راستی ما وب شما رو دنبال میکنیم
خوشحال میشیم شما هم وب ما رو دنبال کنین 😊😊
شادی زندگی
پاسخ
سلام خانومی سلامت باشین من کل وبلاگتون رو خوندم خیلی با احساس نوشتین حتما دنبالتون میکنم وخیلی هم خوشحال به وبلاگ نوپای من اومدین
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 خرداد 97 8:51
انشاءالله شما هم نی نی دار میشین🌻
و حس خوب مادرانه رو تجربه میکنین💞
شادی زندگی
پاسخ
ایشاللهعبادت بهم دعاکنین که نی نی های سالم وصالح بدنیا بیارم بوس