نیستی ولی ...

وقت ندارم کامل بنویسم ...

1398/4/19 14:19
نویسنده : شادی زندگی
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر گوشم و دوستای نی نی وبلاگیم 

دلم براتون یه ذرس

خیلی خیلی اتفاقات افتاده ولی من اصلا دل نوشتن ووقتشو هم ندارم

ایشالله یه روزی میام همه رو بترتیب تعریف میکنم

فک کنم کمی افسره شدم ... 

جونم براتون بگه که دلم خیلی تنگه ... علتشوهم بهتره نگم براتون 

مراقب خودتونو دلتون باشین 

من که بهم ریختم ، ینی همه چیم بهم ریختس و قدرت سروسامون دادن رو هم ندارم وشایدم نمیخام اینکارو بکنم ...

جالبه یه چی بگم : رفتم حرم امام رئوف امام غریب الغربا (ع) واز وقتیکه قدم گذاشتمو زیارت نامه رو خوندم دیگه نتونستم جلو اشکامو بگیرم زیارت هم نتونستم برم (((((((((((( مثل بچه گناهکاری که پدر مهربونش رو بعد خیلی مدت ها میبینه ... )))))))))))))))) بگذریم 

وهمچنان داریم با همون مشکل که یه سال بیشتره دستو پنجه نرم میکنیم 

خوب من برم 

نه انگار دلم درد دل میخاد همینطور میخام خدافظی کنم ولی انگشتام دوس دارن تایپ کنن

اما دیگه کافیه

ممنون از همه دوستام که تو غیابم پیگیر شدین که کجام 😘😘

ببخشین اگه ناراحتتون کردم 

دلم براتون یه ذرس

دوستتون دارم

شادیزندگی ( بعضیا )

پسندها (19)

نظرات (13)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 تیر 98 15:27
آخی😔انشالله هرچه زودتر مشکلتون حل بشه
به ماهم سربزنین❤
شادی زندگی
پاسخ
حتما سرمیزنم عزیزم 😊
ممنون بابت دعات 💐
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 تیر 98 2:44
امیدوارم همه چی ب خوبی پیش بره عزیزم 🌹💕
شادی زندگی
پاسخ
الهی بگردم دوست خوبم ممنونم 😍
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
22 تیر 98 1:04
ان شاءالله خوشی بازم بیاد در خونتونو بزنه امیدوارم هر چه زودتر دلتنگی دوستم برطرف بشه 
شادی زندگی
پاسخ
سلامت باشی دوست عزیزم وان شالله خوشی اصلا ازتون دست برنداره😍

29 مرداد 98 9:05
انشالله که مشکلاتتون زود حل بشه الهی آمین
راستی مشهدی هستین
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم از دعای خیرتون
نه ترک تبریز هستم😊
مامان صدرامامان صدرا
29 مرداد 98 15:04
خیلی دلم برات تنگ شده بود 😔انشالله که هر مشکلی داشته باشین به خوشی حل بشه دوستم 😔❤
شادی زندگی
پاسخ
عزیزی ممنون که دعای نابی کردی 😍
منم دلم تنگ شده خیلی ...
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 شهریور 98 15:48
ممنون میشم دنبالم کنین)
امیدوارم مشکلتون زود رفع شه
شادی زندگی
پاسخ
باافتخار حتما 😍
ممنونم ان شالله
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
14 مهر 98 13:50
سلام شادی جونم امیدوارم دلت همیشه پر از شادی باشه و فارغ از غم
شادی زندگی
پاسخ
سلام دوست عزیزم خوبین؟
ممنونم از دعای خوبت، خداروشکر کم کم دارم به شرایط روحیم سرو سامون میدم...😘😘😘😘
نازینازی
4 آبان 98 17:26
عزیزم ممنون میشم منو دنبال کنی من وب شما رو دنبال کردم🙏
شادی زندگی
پاسخ
حتما عزیزم

30 آبان 98 9:35
دنبالم میکنید🍎🍎🍎🍎
شادی زندگی
پاسخ
👍👍👍
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 آذر 98 20:01
کجایین خاله چون؟
شادی زندگی
پاسخ
قوربونت عزیزدلم همین اطرافم فقط کمی بی حوصلم و گرفتار💐😊
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
3 دی 98 12:45
سلام شادی جون خوبی انشاا....
شادی زندگی
پاسخ
سلام فدات شم خداروشکر خوبم 😘
شما چطورین؟
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
27 فروردین 99 15:04
شادی جون کجایییید؟؟؟؟؟؟ من منتظرتونممممم​​​​​
شادی زندگی
پاسخ
سلام عزیزدلم 
همین اطرافم ایشالله بزودی با دست پره پر میام
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
12 تیر 99 12:14
شما با افتخار دنبال شدين ممنون ميشم وبلاگ منو هم دنبال كنين❤️
شادی زندگی
پاسخ
عزیزم حتما منم باافتخار دنبالتون میکنم