نیستی ولی ...

عکسایی که قولشون داده بودم

1398/2/9 11:16
نویسنده : شادی زندگی
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل زندگی مامانو بابا 😘

سلام دوستای نینی وبلاگی گلم

من اومدم با عکس 

دلم براتون تنگ شده حالتون خوبه؟ من که درگیر کارم و حسابی شلوغم ( خداروشکر )

حالا عکسارو از دوهفته قبل نوروز تا نوروز و مسافرت گرفته تا "13بدر بایه هفته تاخیر" و ...

قبل نوروز

اسکناس خشکا

خریدای نوروز هم برای خودم هم خاله جون نازت

ما که اجیل نخریدیم ولی از شرکت دادن بهمون 

میوه هاییکه خودم خشک میکردم وباز تنبلی واسه بیرون اووردن دستگاه خشککن از کابینت ... و باسلوق هایی که سفارش دادم از اینستا 

هویج مینیاتوریم ... همون جلو شهروند تموم شد😁

و اما عیدی هام ... اولی و دومی قسمتی از عیدی هایی که واسه گیفت از طرف شرکته و هلدینگ و ... دوتای بعدی واسه پدر ومادر مهربونمه

 

مسافرت نوروز

سال نو 

سیزده بدر با یه هفته تاخیر

سالگرد مادربزرگ عزیزم 12 سال گذشت ... 

بدون شرح این صفحه 

میوه خشکای عکس بالا تو هتل شرکته دیدم حیف ومیل میشه خشکش کردم با همکارا زدیم تو رگ

و وقتی من رفتم برای اولین بار رست

 الهه ناز مامانی 

بابایی جونت برات از جنوب که بهشون بن کتاب داده بودن اسباب بازی گرفته واااااااای که چقد دلم ضعف میره کلی قربون صدشون رفتم

شکوفه های بهاری مادر

اینم عکساییکه قولشون رو داده بودم تا ثبت کنم

از این روزا بگم برات که هنوز تو اصفهانم و امشب قراره بپرم تهران ( ساعت 23 ) وقت پروازم خیلی بد افتاده ولی خوب چاره ندارم بابایی جونت هم میاد عقبم تا بریم خونمون ... دلم براش یه ذرس 

یه سری کارای اداری داریم و بانکی

عرضم به حضورت میوه عمرمون ، خیلی دلمون میخاد که شمام باشی 

دلت خوش و تنت سالم ... باهوش مامانی

پسندها (17)

نظرات (12)


12 اردیبهشت 98 23:05
همیشه به خوشیییی
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم عزیز 💐
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 اردیبهشت 98 7:55
🌷🌷🌷👌👌👌👌
شادی زندگی
پاسخ
💐💐💐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اردیبهشت 98 8:59
عکسها عالی بودن😍😘😘همیشه به گردش وشادی💜💜
شادی زندگی
پاسخ
قربونت عزیزم
جاتون سبزه سبزه
مامان عفیفهمامان عفیفه
22 اردیبهشت 98 22:29
همیشه به سفر ان شاءالله
شادی زندگی
پاسخ
سلامت باشین 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 اردیبهشت 98 13:26
میوه هارو همیطوری خشک میکنید یا چیزی هم میزنید بهشون

با چی می خورند 
من تا حالا خشک نکردم خوب میشه؟؟
شادی زندگی
پاسخ
چیزی نمیزنم بهشون همینطوری خشک میشه و اینکه وقتی بیرونی دلت ضعف رف میشه براحتی خورد
واسه کنار اجیل هم عالیه
من که خیلی دوست دارم💐
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 اردیبهشت 98 16:26
ممنون از توضیحات تون حتما استفاده میکنم
شادی زندگی
پاسخ
سلامت باشین مادرجان💐
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
26 اردیبهشت 98 0:09
خوشمزه هاتون نوش جووون😍😍
امیدوارم همیشه خوش باشین
امیدوارم همه همیشه خوش باشن
شادی زندگی
پاسخ
ای بمب انرژی مثبت نی نی وبلاگ
ایشالله شماهم همیشه خوش وموفق باشی😉💐
مامان صدرامامان صدرا
17 خرداد 98 12:13
همیشه به خوشی شادی دوست داشتنی 😚😚😍😍
به به چه خوشمزه هایی😋😋🤗
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم دوست جونیم 😍😍😘😘💐
جات سبزه قربونت برم
 
千.𝓏千.𝓏
29 خرداد 98 16:16
لطفا مارو هم دنبال کنید .
شادی زندگی
پاسخ
بله حتما گلم شماهم دنبال کنین خوشحال میشیم
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
5 تیر 98 17:44
لطفا دنبالم کنید من شما رو دنبال کردم
شادی زندگی
پاسخ
باافتخار عزیزم
千.𝓏千.𝓏
9 تیر 98 16:37
عزیزم با افتخار دنبال شدی .
شادی زندگی
پاسخ
ممنون عزیز این افتخار نصیب ماس😊
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
14 مهر 98 13:42
سلام شادی جونم عکسات عالی بود و مثل همیشه پر بود از انرژی
شادی زندگی
پاسخ
سلام دوس جونننننننننم ممنونم فدات شم
همین انرژی مثبت شماس که منو دوباره برمیگردونه 
😍😍😍😍