نیستی ولی ...

سلام گل نرگس مادر

1401/6/2 18:16
نویسنده : شادی زندگی
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران حس خوب اول به گل نرگس مادر 🌻 

وبعد به دوستای خوبم 😘که همه جوره منو قبول دارن بااینکه حدود دوسالیه از آخرین اومدنم میگذره ولی همچنان کنارم هستن و حمایتم میکنن 😇

عزیزکرده مادر 🙂 همچنان شما مارو تو انتظار گذاشتین و نیومدین بااینحال که ما مشکل رو متوجه شدیم و کاراشو کردین تا حلش کنیم و خدارو شکر الان تو مرحله قابل قبولی هستیم خدابخاد ایشالله زودتر میاین 😘🕊

همدم مادر من اینجا همه خاطرات رو هرچند ناراحت کننده هم باشه تا جایی که در توانم بوده ثبت کردم و خواهم کرد ... بریم به تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ که بدترین روز زندگیم بود من ماموریت تو تهران بودم که خاله جونت تصاویری از عمل مادربزرگ عشقت فرستاد و کل دنیا تاالان جلوچشمام تیره و تار شده و هنوز که هنوزه خودمونو پیدا نکردیم یهو تو دل تمام غصه های دنیا افتادیم ...😔

ماالان حدود یه ماهه خونه تهران رو تحویل گرفتیم و من دوباره منتقل شدم به دفتر تهرانمون، حاج خانم رو هم بعد عاشورای حسینی باخودمون اووردیم تهران که درمانش رو شروع کنیم ....... انشالله که حالشون خوب خوب میشه من به خدا اعتماد دارم 🙏

روزای سختی در پیش داریم ولی بادعای فندوق کوچولوم و شما دوستای عزیزم حتما بهبود حاصل خواهد شد .

تواین بلبشو اقدام به اومدن فندق هم کردیم و الان ۱۸ تا جنین خوشمل داریم که جنسیتشون مشخص نیست ، خودم خاستم زودتر پانکچر کنم چون میترسم دیر بشه ... 😢 

راستی تو شب یلدای سال ۹۹ پرهام پسرعموت به من گفت به پدر یه خانومی پیدا کن از همکارات ،پدرم خیلی تنهان ...من اومدم سایت از شانس از پتروشیمی ؟؟؟؟ مهمون داشتیم اونجا با دخترخانومی اشنا شدم که اسمش فروزان جون بود بلاخره  معرفی کردم بهم و وصلت شد خداروشکر الان سر زندگی شونن .🤭

از بعد سال ۱۴۰۱ هم مستقیم رفتم زیر مجموعه مدیر عامل و خداروشکر شدم رئیس کیفیت پتروشیمی ، ولی بیماری مادرنازنینم دل همه خانوادمونو خون کرده ... هزارتا اتفاق بدهم افتاده قبل و بعد این ماجرا ولی اونا مهم نیستن فقط حال ایشون خوب بشه ایشالله مابقی قابل حله به امید خدا

اینم یه شرح حال از امسال 

سال قبل هم همه چی تقریبا آروم بود خونه تهران رو بزرگتر کردیم تبریز رو تحویل گرفتیم ... ومجددا اردیبهشت امسال باز خونه رو تو تهران عوض کردیمو خودمون ساکن شدیم 🙂

عمرگران مادر👶 تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ، مابقی هرمشکلی باشه به کمک خدا حل میشه 

خیلی خیلی دوستدارم میوه وجودمن

به مادربزرگ چشم براهت خیلی خیلی دعا کن ... شما عزیزتری در نزد خدای مهربان 😘😢

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
12 فروردین 02 1:26
انشالله عزیزم منتظر خبرهای زیباتون هستیم 🥰
شادی زندگی
پاسخ
عزیزی🙂