نیستی ولی ...

برنامه ریزی مهم

1397/3/5 14:54
نویسنده : شادی زندگی
521 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش هر دقیقه زندگی ما بوس

یه برنامه مهم هم داریم اینه که قراره واسه اومدن نینی جونمون برنامه ریزی کنیم وااااااااااااااااااای خداجونم خودت کمکمون کنعبادت

تو این سال ها که نبودی و فعلاهم اثری ازت نیس من و بابایی همش به فکر شما بودیم هستیم وخواهیم بود ، واسه جوجه طلاییمون تشک لبه دار خوشمل خریدم که بابای گف نخریم بذاریم باشه همه رو باهم ست میخریم ولی وقتی دیدم یهو دلم ریخ بلاخره خریدم و بعد از خواهر سویل جون (عروس فامیل شوشوجونم) هم که عروسک درس میکرد 10تا واست خریدم سال 95 ودیگه یه تشک مسافرتی هم که خال خالیه خریدم از دیجی کالا و واست یورو هم چنج کردم هرماه هم تصمیم داریم یه 20 یا 50یورو بسته به توانمون چنج کنیم و واست نگه داریم .(عکس هم حتما میذارم)

دلم میخاد باشی ولی هنوز نگران یه سری چیزام ... خونه ای که الان هستیم کم متره واسانسور هم نداره که بابایی دیروز گف  یه خونه کمی بزرگتراز این خونه با اسانسور رهن کامل بکنیم که تو منطقه ای که ماهستیم درضمن نزدیک اداره منه مسکن خیلی گرونه حالاببینیم چی پیش میاد .

باتمام وجودم دوستدارم امید زندگی من محبت

پسندها (2)

نظرات (0)