نیستی ولی ...

دل نوشته

1397/3/6 9:28
نویسنده : شادی زندگی
549 بازدید
اشتراک گذاری

قدر دان من بغل

من وبابایی خیلی به این زندگی زحمت کشیدیم مثل هر پدر و مادری ولی خوب من میخام سختی هایی رو که ما تقبل کردیم رو بگماجازه

جیگر گوشم توزندگی ما از همون اول به جز یک نفر (وقتی زمانش برسه خودم بهت میگم چه کسی هستن ) کسی هوای مارو نداشت تو هیچ چیزی منو بابایی رو کسی حمایت نمیکرد همه پی زندگی خودشون بودن چه جفاها که ندیدیم دلشکسته چه حرفا وحرکاتی که ندیدیم چه زمان هایی تو خوابگاه  یا ... از شدت غصه با گریه به خواب نرفتمغمناک ولی تو این بی وفایی ها خدای مهربون خیلی هوای دلم رو داشت شانس با من غم دیده همراه بود ولی باز هم از خیلی از چیزها برای رسیدن به آماج اصلی باید میگذشتیم چن سال تو غربت زندگی می کنیم ماه ها تنها هستیم فقط من وبابایی ، یا بابایی همش تو پروازه زمانیکه هواپیمای تهران_ یاسوج اسمان با کوه دنا برخورد کرد غمگین بابایی هم تو فرودگاه بود پرواز داشت من مردمو زنده شدم تا به مقصد برسن یا همین هواپیما یاسوج که ملخی بود باهاش واسه ماموریت پریده بودم و امکان داشت منم تو اون پرواز باشم که یکی از همکارای پیمانکار ماهم رو پرواز بودغمناک .

اونروز حساب میکردم دقیقا 3سال نوروز رو بخاطر کار بابایی  تو خونه بودیم و چون دور از خانواده ها هستیم پس نمیشد ببینیمشون مابقی سال ها هم یه هفته تو تعطیلات رفتیمو برگشتیم واینم بگم من میتونستم برم تنهایی چون تعطیلم نوروزا ولی هیچ وقت بابایی گلت رو تنها نذاشتم که خودم برم پی خوش گذرونی و حتی زمانیکه ماموریت باشن هم نمیرم ینی بدون پدرت دوست ندارم برم جایی که ذاتا خوش نمیگذره همش دلم پیششهمحبت باباییتو خیلی خیلی دوسدارم خجالت

زماناییکه ماشین نداشتیم با پای پیاده چه کارا که نکردیم فقط میشه نامش رو فدا کاری گذاشت خسته

یا  وسیله مهمی اول زندگیمون کوچیکشو داشتیم تو اون محیط واقعا نمیشد با اون سر کرد ولی یه سال باهاش کناراومدیم مهمون 7 نفره رو به مدت 7یا8 روز هم باهاش راه انداختیم ای خدا خودت به دادمون برس عبادت

ای همه ی وجود من....... خیلی حرفای دیگه ای هم هس که بعدا عرض میکنم 

پ . ن : این دل نوشته فقط میخاد که کوچولوی ماقدردان زحمات پدر و مادرش باشه زندگی ای که فداکاری توش زیادهآرام

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 11:07
چقدر پست گذاشته بودید من که شما رو دنبال می کنم چرا ندیده بودم.متفکر
شادی زندگی
پاسخ
نمیدونم که ... خیلی خوشحالم که دنبال میکنین منم همه پستاتونوخوندم عالین بااحساس نوشتینگل