نیستی ولی ...

دل تو دلم نیس

1397/3/6 8:48
نویسنده : شادی زندگی
519 بازدید
اشتراک گذاری

بهونه زندگیم آرام

الان داشتم نوشته های دیروز رو چک میکردم وبا کلمات مادر یا مامانی دلم ضعف رف به جوجه ای که هنوز حتی اثری ازش نیس الهی مامانی فداش بشه بوس وقتی یادت میوفتم ناخاسته دستمو میبرم جاییکه قراره نه ماه ایشالله مهمونه مامانی باشه.........

عزیزتراز جونم الان بابایی تو فرودگاهه دارن میان ایشالله بسلامتی برسن منم که سرکارم دیدم هنوز اول وقته وخلوت خواستم با جیگر گوشم صحبت کنم .

فرزند عاقل من ، من هر روز صب به اومدنت دعا میکنم حتی وقتی بابایی منو میرسونه سرکار هم یه ربع فقط دعای من طول میکشه وبابایی لام تا کام حرف نمیزنه ولی نمیدونه که در اصل به چی دعا میکنم فقط میگه به منم دعا کن .

دعای من برای شما دراول سالم وصالح بودنته و باهوشو خوش شانس  خوش سیرت بودنت ،مثل باباییت روابط عمومی خوبی داشته باشی وصبور باشی ، مثل من پشتکار داشته باشی و تا به خواستت نرسیدی ول کن نباشی ، از خدای مهربونم میخام که همیشه با انسان های خوب وخوش قلب رو به رو بشی ، مهرت به دل همه بشینه وبد خواه نداشته باشی و ... خیلی دعاهای دیگه هم هس ولی میخام گردش کنم ؛ فقط از خدای ارحم الراحمین میخام همیشه خوشبخت باشی و احساس خوشبختی هم بکنی از چشم بد هم دور باشی ایشالله عبادت

ماشالله ........... ماشالله............. ماشالله

پسندها (2)

نظرات (0)