نیستی ولی ...

برندهههههههههههههه شدم

1397/10/8 11:03
نویسنده : شادی زندگی
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرغ امین من زیبا

فدات بشم الهی چقد دلم برات ندیده تنگه غمگین

از اونجایی که من وبابایی فرصت نمیکنیم خسته بریم مایحتاج خونه رو بخریم (البته بعضی هفته ها ) از سوپرمارکت انلاین خرید میکنم ( اینو گفتم یه بک گراندی باشه واسه موضوع اصلی )

چن روز قبل یلدا بصورت اتفاقی خرید کردم از همون سوپرمارکت بعد وقتی خریدا اومد دیدم یه گیفت شب چله هم داخلشه وپکیج سوال شرکت تومسابقه شب چله با کلی بادکنک که تو توضیحات نوشته بود که بابادکنکا عکس سفره چله بگیرین تو اینستا ماروهم تگ کنین و از بین همه عکسای ارسالی به ده نفر به قید قرعه هدیه ای (صدهزار تومنی ) درنظر گرفته شده ...

خوب منم چون بادکنک نداشتم ازهمونا استفاده کردم و واسه سرگرمی واسشون فرستادم راضی ( چون پیجم پابلیک نیست ) 

روزچهارشنبه تو اینستا میچرخیدم یهو دیدم تعجب اسم منم تولیسته تشویق و این ینی منم برنده شدم ... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گیججشن

روزبعدش باهام تماس گرفتن تلفن و تبریک گفتن زیبا   

بلاخره شانس مام یه تکونی به خودش داد قه قهه

وحالا از هر چه بگذریم سخن عکس خوشتر است خنده

این بادکنکای کرسی چله ما بود 

فندوق جون اینم از جریان برنده شدن مامان جونت راضی

آهوی نازم فرشته دلت خوش و لبت خندون و جیبت پر از روزی حلال باشه ... امین ... آرام

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 دی 97 9:26
افرین! چه با حال!گل
شادی زندگی
پاسخ
مرسی ... یهو شانسم به خودش تکونی دادو تنبلی رو گذاشت کنار خنده
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
16 دی 97 20:28
مباركه خيلي تبريك مي گم البته واقعا حقت بود
شادی زندگی
پاسخ
خنده بلاخره شانس مام یه تکونی داد
فدای تو عزیزمگل
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
5 اسفند 97 19:47
😘
😘😘😘😘😘😘😘
شادی زندگی
پاسخ
😍😍😍😍