نیستی ولی ...

روز مادر همه فرشته های زمینی مبارک

1397/12/7 14:32
نویسنده : شادی زندگی
769 بازدید
اشتراک گذاری

گل نرگس من ( ایموجی نتونستم پیداکنم که شبیه نرگس باشه 😔 )

امروز روز فرشته های زمینیه وآسمونیه 😍

روز مادرای دلسوزه ومهربونه ( دست بوسه همه مادرا )

دیروزعصر که باباجونت اومد عقبم تابریم خونه رفتیم واسم گل بخره که من نرگس رو انتخاب کردم خیلی نازه ...

غروب هم میخاستیم بریم شام روبیرون زنگ اول به مادرشوهر عزیزم زدم حرفیدیم وبعدهم به مامان گلم زنگ زدم وکلی بهشون تبریک گفتیم و کادوهاشونو نقد اسکناس خشک گذاشتیم داخل پاکت که بهشون تقدیم کنیم ...

عمرگران مادر ... فرزند عزیزم امروز جات بدجور داره بچشم میاد خداروزی روبیاره که بااون دستای کوشولوت واسم هدیه بدی و روزی هم برسه که تازه داری حرف میزنی تبریک بگی وروزیکه تازه نوشتن رو آموختی بنویسی برام ... الهی دورت بگردم منم همیشه دعات میکنم که تنت ذهنت فکرت سالم باشه موفق بشی ...

دعای مادر توهرسنی چراغ راهه من همیشه از مادرم و حتی مادرایی که روزگارپیرشون کرده دعای خیر میخام 

خداهممونو عاقبت بخیر کنه ... الهی امین

خدای مهربون فرزندای همه ایران زمین رو با آدمای خوب روبه رو کن ... الهی امین 

میدونم امروز دارم همینجوری غمگین مینویسم اخه نمیدونم باز حالم خوب نیست گرفتم ... علتش هم نمیدونم ببخش منو عزیزدلم ... بهتره ادامه ندم ایشالله حالم خوب شد میام

اینم عکسای دیشب 👇

کولا از وقتی این النگوهارو گرفتم دغدغه ام شده ایناکنارهم بچینم 😁 

 

 

 

 

این لیف خوشمل رو هم از یه پدری که دست فروشی میکرد وکارای خیلی با مزه ای هم داشت خریدم ... به نظرم بیشتر این وسیله ها رو بهتره از دستفروشای عزیز بخریم تا دست جلوی هر کس و ناکس دراز نکنن و اینکه پشت صحنه ها مادرایی هستن که کلی بابت اینا زحمت میکشن ... خداقوت

عزیز کرده من 💕 خیلی دوست داریم ( من وبابایی جونت ) 

چشمات همیشه خندون باشه😘

روز مهندسای عزیزم مبارک ... باباجون رمانتیکت بهم گل هدیه دادن 🌹

من بدو برم که کلی کار دارم ...

پسندها (12)

نظرات (12)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 اسفند 97 16:36
روزتون مبارک. 💐
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم وهمچنین شما
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
8 اسفند 97 1:21
روزتون مبارک شادی جون💖
اره درگیر درسم.ممنون💜
ی چند وقته تنبل شدم میام نی نی وبلاگ هم سر میزنم😜
 
شادی زندگی
پاسخ
ممنون عزیز
خداقوت ایشالله موفق باشی و تعطیلاتت باز بیای اینجا
درس مهمتره
مهرآرامهرآرا
9 اسفند 97 15:07
با تاخیر
روزتون مبارک 😍💐
 
شادی زندگی
پاسخ
ممنون از شما
روز شمام مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 اسفند 97 8:25
امیدروارم سال دیگه یه عکس خوشگل از نی نی نازت بذاری و سالهای بعد کادوهایی ک ازش هدیه گرفتی ببینیم😘
شادی زندگی
پاسخ
وااااااااااااااااای مرسی بابت دعای نابت ... دلم ضعف رفت😍
مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 97 22:48
خوشگل خانوم با تاخیر روزتون مبارک😚😚
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم عزیزم وهمچین برای شمام مبارک 💐
 🌸Shadab🌸 🌸Shadab🌸
18 اسفند 97 16:19
سلام مامان مهربون نی نی وبلاگی من یه پیج عروسکی دارم و خوشحال میشم همراهم بشید .آدرس پیج در اینستاگرام:@mahak_crafts. برای نی نی وبلاگی ها هم ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفتم☺
شادی زندگی
پاسخ
سلام بله حتما
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 اسفند 97 15:14
❤️👌👌
شادی زندگی
پاسخ
🌷☀️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 اسفند 97 11:04
سلام خاله شادی عزیز روزت مبارک
شادی زندگی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
8 فروردین 98 11:50
سال نو مبارک.😍
شادی زندگی
پاسخ
 sale noe shomam mobarak ,mamnooonam💐
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
8 فروردین 98 21:02
سال نو مبارك ان شاا... سال خوب و خوشي پيش رو داشته باشي 
شادی زندگی
پاسخ
mamnon sale noe shomam mobarak azizam 🌼
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 فروردین 98 20:57
چه گلهای خوشگلی👏
شادی زندگی
پاسخ
mamnonam madar bozorge mehrabooon💐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 فروردین 98 14:57
خاله جون پست بزارین دلمون براتون تنگ شده❤
شادی زندگی
پاسخ
GOOOBUNET jojeye xale ,ye kam gereftaram ...be mahze in ke fosat konam miyam💐