نیستی ولی ...

تولد مادر زمستونی

1397/10/15 9:26
نویسنده : شادی زندگی
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه نو شکفته من گل

چن روز قبل تولد مامانی جونت بود (تولد خودم) جشن

بد جورم سرما خورده بودم ودوروز قبلش رو دکتر استعلاجی برام داده بود بدن درد وحشتناکی داشتم والان هم خوب خوب نشدم هنوز گلوم درد میکنه وصدامم گرفته بابایی جونت خیلی نگرانم بود ( میدونه که تواین جور شرایط دوست ندارم به مادرم خبر بدم ) هی میگفت بهتر نیس به مادرم ( مامان بابایی ) بگم بیاد پرستاریت کنه سوال که واقعیتش اصلا راضی به زحمت نبودم ولی خیلی سخت گذشت دوروز وشب رو که همش خواب بودم سبز

از موضوع اصلی مطلب دور شدم خنده

چون از قبل هم میدونستیم که روز تولدم سرمون خیلی شلوغه بهم علت یه هفته قبلش که رفته بودیم خونه مامان بزرگ شما (مادرم) خاله نازت با بابایی جونت سوپرایزم کردن و تولد گرفتن کلی هم بگو بخند و مسخره بازی و بزن وبرقص ( یادش بخیر ) مامان عزیزم هم زحمت شام رو کشیده بودن  (مرسی مامان گلم )

واما عکسای کیک تولدم جشنگیجدلغک

از همین تریبون از تمام دست اندرکاران این تولد خاطره انگیز کمال تشکر رو دارم راضیبوس

من دیگه برم چون خیلی کار دارم خسته

آرزوی چشمای بسته ی موقع فوت کردن شمع تولدم محبت مراقب دلت باش .

 

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 دی 97 9:28
تولدتون مبارک. جشن
شادی زندگی
پاسخ
ممنون عزیزم گل
مامان صدرامامان صدرا
15 دی 97 20:07
تولدتون مبارک 💛💙💚❤
شادی زندگی
پاسخ
مرسی عزیزم گل
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
16 دی 97 20:38
تولدت مبارك دوست خوبم كيك تولدت خيلي خوشگله سليقه ي هر كي هست دستش درد نكنه
ان شاا... كه الان بهتري 
 
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم عزیییییییییزم گل
همفکری خواهرم با همسرم بوده آرام
هنوز گلودرد دارم صدام گرفتس ولی باز خیلی خیلی بهترم اصلا حال نداشتم که زنده
مامان زهرهمامان زهره
22 دی 97 15:53
عزيز دلم مبارك باشه تولدت.
آرزو دارم به هرچي مي خواي در آينده اي نه چندان دور برسي.
شادی زندگی
پاسخ
مرسی عزیزم گل
ایشالله ، مرسی بابت ارزوی خوبت آرام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 بهمن 97 0:02
😍
اي جوووونم مباركا باشه مهربونم😇😘
شادی زندگی
پاسخ
مرسی عجیجم 
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 بهمن 97 8:51
سلام. خوش حال می شیم بهمون سر بزنید. 😘
شادی زندگی
پاسخ
سلام بله حتما☃️
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
5 اسفند 97 19:41
تولدتون مبارک البته با تاخیر
شادی زندگی
پاسخ
ممنونم 
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
9 تیر 98 16:02
ببخشید یه سوال چه جوری ایموجی متحرک گذاشتین میشه به منم بگین
شادی زندگی
پاسخ
عزیزم قبلا ایموجی های خود وبلاگ به این نازی بودن وحدود چن ماهی میشه که اینطور بی روح شدن😐